Результати моніторингу якості освіти в КЗ "Гімназія "Нове місто"
Аналіз результативності навчання
Як видно з діаграм, якість знань учнів гімназії незначно знизилася у порівняні з минулим роком. Учні другого ступеня покращили якість знань, але збільшилася кількість учнів, які мають на кінець року оцінки початкового рівня. Причиною стало те, що у цих учнів не було засобів зв’язку під час дистанційного навчання .
У 2022/2023 навчальному році початкова школа повністю перейшла на новий Державний стандарт, оцінювання проводилося вербально.
У зв’язку з воєнним станом учні 4-х, 9-х класів були звільнені від державної підсумкової атестації.
Пропозиції :
1. Вчителям – предметникам та практичному психологу :
- систематично працювати над формуванням в учнів позитивного ставлення до навчання;
- урізноманітнити проведення офлайн та онлайн - уроків , використовуючи різні моделі навчання;
- відслідковувати прогрес навчання учнів ;
- використовувати методи стимулювання учнів з метою попередження відставання та неуспішності,
- проводити роботу з профілактики неуспішності,
- звернути увагу на рівень систематичної підготовки учнів з навчальних предметів;
- для подальшого поліпшення інтересу до вивчення предмету практикувати використання сучасних методик ведення уроків.
2. Заступникам директора :
- контролювати стан викладання предметів в класах де є оцінки початкового рівня, протягом навчального року;
- постійно здійснювати моніторинг – порівняння результатів річних навчальних досягнень учнів.
Учні гімназії є активними учасниками різноманітних конкурсів. Так, у цьому навчальному році отримали сертифікати на ІІ етапі Міжнародного конкурсу з української мови імені П. Яцика: Афанасьєва М. - 3-А клас - ІІІ місце (вчитель Іванова І.Г.), Тюрморезов Д. 5-Б клас - ІІ місце (вчитель Тесленко В.М.), Журавльов М. - 7-А клас - І місце (вчитель Бандурович Т.М.); Кравченко І. – 8-Б клас– І місце (вчитель Ковальова Т.М.), Мовчан В. - 9-А клас- ІІ місце (вчитель Кисельова О.Ю..), Стороженко В. - 11 -Б клас -ІІ місце (вчитель Лисенко О.Г.).
Більшість конкурсів проводилося дистанційно, але учні гімназії брали участь у літературно – мовному конкурсі імені Т. Шевченка та зайняли призові місця (Ільїних О. 7-А клас, Хоменко М. - 5-А клас), у Всеукраїнському інтерактивному конкурсі «Бобер» (учитель Тодосієнко Ю.С.) брали участь 26 учнів, математичному конкурсі «Кенгуру» (координатор Тіщенко А.М.) брали участь 57 учнів гімназії.
Активну участь брали учні у проведенні предметних олімпіад та мали значні успіхи на другому етапі: з української мови та літератури -2 призових місця, з географії - 2 місця, з хімії- 1 місце , з інформаційних технологій- 3 місця, з математики - 5 місць, з історії - 3 місця, з правознавства - 1 місце, з трудового навчання та технологій - 3 місця.
Однак залишилися певні питання, розв’язання яких слід продовжити у наступному навчальному році:
- підвищення результативності роботи з обдарованими дітьми;
- активне використання інформаційно-комунікаційних технологій, зокрема в організації дистанційного навчання;
- покращення матеріально-технічної бази окремих кабінетів.
Коментарi